Min Skoldag C':

Den här skoldagen är nog den bästa på länge! :D
Vi hade sovmorgon till klockan 9:') , Sen hade vi svenska,
då trode vi att tea var sjuk:'o ,
Men som tur var hade hon bara utväklings-samtal;)
Sen hade vi hål i ca 2 timmar:#
Efter det hade vi en halvtimes So.. , Sen for vi på konsert,
Den var inte den bästa man sett om jag säger så^^
Och nu sitter jag här hoss min kompis Tea med Nathalie<3, Tea fixar just nu en hoppbana till sin underbara kannin millie:D
Medans jag och Nathalie chillar lite:P , Nathalie sa just att hennes öra blöder:o
Några bilder från dagen hoss tea (TEA VÄGRAR VARA MED PÅ BILD:S , NÅGON GÅNG FIXAR JAG EN TILL ER<3) :
- Teas hand vart iaf med<3
- Jag och Nathalie, Ta mig inte så seriöst på den biden <3
- Random o.o <3
Det var allt för idag<3
/ BEMZIII:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0