Bygdsiljum:D

hejhej, i södags for jag, michelle, mamma, hanna, cecilia, micke och emmy till bygdsiljum:D
det ägde!:)
jag åkte först slalom:) , sen snowbord:)
Båda gick faktist bättre än väntat;D
Vill dit igen:]

Igår: Var jag, mamma, hanna, janette, emil och elias på leos lekland:)
Det var också jätte kul.
Men tyvär hade jag jätte ont i naken så jag kunde typ inte göra ngt.
Men, jag åkte iaf vatenfallet ngra ggr:)
Sen åt vi där:) , jag åt en djungelburgare och till efter-rätt en dime glass (päronsmak) , den är en av sommarens nykomlingar:)

Idag: Jag har varit och kollat på hannas cup:)
där träffade jag mitt gamla fotbolslag:)
såg dom spela en match, dom var värkligen jätte duktiga!:)
hanna spelade 4 matcher, det gick ganska bra!
Dom kämpade på enda tills bollen var i mål:)


  

- Hittade nästan inga bilder :S

/Bemzii:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0